piątek, 19 lutego 2016

Zamaskowane Roboty - sezon 2 lada moment!

Cześć i czołem! Tak jak już pewnie się zorientowaliście po tytule, już wkrótce ropzpocznie się emisja drugiego sezonu Transformers Robots id Disguise! Ale się cieszę, wy pewnie też :D Znalazłam tą informację dopiero dziś, bo bardzo długo nie było żadnej wzmianki i kolejnym sezonie, wręcz były podejrzenia o odwołaniu go. Ale na szczęście, drugi sezon pojawi się w USA i co najlepsze już 20 lutego, czyli jutro! Pewnie część z Was już słyszała tę nowinę, ale jak ktoś dowiaduje się tego ode mnie, to...no! To teraz już wie :D A tutaj możecie zobaczyć zwiastun ;-)


Jak ktoś dobrze umie Angielski, a pewnie większość z Was umie i chce zobaczyć serial nim pojawi się w Polsce, chętnie podam Wam strony, na których ja oglądam seriale po angielsku ;-) Mam kilka zaufanych, gdzie odcinki zawsze pokazują się o czasie ;-)
Piszcie w komentarzach co sądzicie o zwiastunie, jak zapowiada się sezon drugie ;-)
A, i jeszcze jedno info. Jeśli chodzi o tego bloga, to pamiętajcie, że jest takim moim sezonem drugim i nie będzie miał nic wspólnego z telewizyjnym sezonem drugim ;-)
Pozdrawiam i miłego dnia :-)
***Niki***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz